Friday, November 4, 2022

انواع میلگرد آلیاژی و کاربردی های آن

 

میلگرد فلزی را از فولاد آلیاژی ، آلومینیوم ، مس بریلیوم ، برنج ، برنز ، فیبر کربن ، فولاد کربنی ، چدن ، مس ، فولاد ماراژینگ ، نقره نیکل ، نیکل ، پلاستیک ، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم حمل می سازند.. بیشترمیلگردهای فلزی در اندازه کامل و طول برش سفارشی وجود دارد. اگر به دنبال یکمیلگرد  با اندازه عالی باشید، می توانیدمیلگرد را به کار ببرید.

مزایای انواع میلگرد:                                             

مقاومت در  برابر خوردگی  : یکی از مزایای اصلی محصولات فولادی ضد مقاومت بالای آنها در خوردگی است که امکان استفاده از آنها را در یکمحیط های  متنوع همچنین در  دما  و  فشار بالا  در  برابر آتش  و  حرارت  مقاوم  است. یکی از میلگردهای که در صنایع و ساختمان کاربرد فراوانی دارد میلگرد به دون آج یا همان میلگرد ساده است برای اطلاعات بیشر به لینک زیر مراجعه کنید

https://fooladshams.com/product/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-55-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-a1/

گریدهای کم آلیاژ در برابر خوردگی در شرایط جوی بالا مقاومت می کنند، در حالی که گریدهای آلیاژی قوی می توانند در برابر خوردگی در اکثر محلول های قلیایی، اسیدها و محیط های حاوی کلرید مقاومت کنند.

بهترین گزینه برای بیمارستان ها، آشپزخانه ها و کشتارگاه ها: قابلیت تمیز کردن آسان فولاد ضد زنگ آن را به اولین گزینه برای شرایط بهداشتی سخت مانند بیمارستان ها، آشپزخانه ها و کشتارگاه ها تبدیل می کند. میلگرد فولادی ضد زنگ یکی از بهداشتی ترین سطوح موجود است، زیرا هر ماده غذایی که با سطح یا ماده تماس پیدا کند کثیفییا میکروب را جذب نمی کند.



مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و پایین: در دماهای بالا، مقاومت در برابر آتش و گرما به اکثر درجه ها در جلوگیری از پوسته پوسته شدن و حفظ استحکام بالا کمک می کند.

چرخه فولاد ضد زنگ: فولاد ضد زنگ ماده ای بادوام و کم تعمیر و نگهداری است که اغلب کم هزینه ترین انتخاب در مطالعه هزینه چرخه عمر است. برای حفظ کیفیت زندگی بالا، محصولاتی که استفاده می‌کنید نه تنها باید استانداردهای عملکرد حرفه‌ای را داشته باشند، بلکه باید چرخه عمر طولانی داشته باشند، در کاربردهای مختلف کاربردی باشند و سازگار با محیط زیست باشند.

مزیت نسبت وزن به استحکام: آنها دارای خاصیت سخت شدن کار هستند که منجر به استحکام قابل توجه مواد در هنگام استفاده با گریدهای دوبلکس با استحکام بالا و کار سرد به تنهایی می شود. این اجازه می دهد تا از آن در نمرات معمولی با ضخامت مواد کمتر استفاده شود که باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

میلگردیک میله فلزی استوانه ای و بلند است که کاربردهای صنعتی و تجاری زیادی دارد. رایج ترین کاربرد شفت ها است. محصول معمولاً با اندازه گیری قطر آن اندازه گیری می شود. قطر استاندارد از 1/4 اینچ تا 24 اینچ متغیر است. سایزهای دیگر ممکن است موجود باشد.

انواع میلگرد

میلگرد فولاد آلیاژی

میلگرد آلیاژییک میله فلزی استوانه ای و بلند است که کاربردهای صنعتی و تجاری زیادی دارد.با قطر آن اندازه گیری می شود.

فولاد آلیاژی دارای عناصر آلیاژی مانند منگنز و نیکل است. این عناصر استحکام، سختی و چقرمگی فلز را بهبود می بخشد. عناصر اضافه شده، فولاد آلیاژی را برای کاربردهای صنعتی با تقاضای بسیار ایده آل می کند.

میلگرد آلومینیومی

میلگرد آلومینیومی با قطر آن اندازه گیری می شود.

میلگرد آلومینیومی به دلیل داشتن نسبت استحکام به وزن عالی، اغلب در صنایع حمل و نقل، ساخت و ساز و هوانوردی استفاده می شود.

میلگرد برنجی

میلگرد برنجی عمدتاً به دلیل شباهت آن به طلا معمولاً برای اهداف تزئینی استفاده می شود.همچنین به دلیل کارایی و دوام بالا، معمولاً برای ساخت آلات موسیقی استفاده می شود.

اغلب در کاربردهایی که اصطکاک کم مورد نیاز است استفاده می شود.میلگرد برنجی با قطر آن اندازه گیری می شود.

میلگرد برنز

میلگرد برنز با قطر آن اندازه گیری می شود.برنز با رنگ طلایی مات آن مشخص می شود.در ساخت مجسمه‌ها، آلات موسیقی و مدال‌ها و کاربردهای صنعتی مانند بوش‌ها و یاتاقان‌ها استفاده می‌شود. مزیت برنز فلز کم آن در اصطکاک فلز است.میلگرد برنز به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، کاربردهای دریایی نیز دارد.

میلگرد مسی

میلگرد مس با قطر آن اندازه گیری می شود.مس به دلیل هدایت الکتریکی و حرارتی عالی، استحکام خوب، شکل پذیری خوب و مقاومت در برابر خوردگی در طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود.

میلگرد فولادی ملایم

میلگرد فولادی ملایم با قطر آن اندازه گیری می شود.کاربردهای زیادی در بسیاری از صنایع از جمله ساخت، ساخت و تعمیر دارد. به راحتی می توان آن را جوش داد و ساخت.میلگرد فولادی ملایم را می توان در اندازه های کوچک به قطر 1/4 اینچ و به قطر 12 اینچ خریداری کرد.

میلگرد ترانس

یکی از بهترین و جذاب ترین انواعمیلگرد ترانساست که می توان آن را بر اساس نیازهای شما شخصی سازی کرد. از این میلگرد در مکان هایی به کار برده می شود که نیاز به زیبایی سازه می باشد. این محصول موجب زیبایی نهایی سازه خواهد شد و اگر زیبایی برایتان اهمیت بالایی دارد می توانید از این مدل استفاده کنید.

میلگرد فولادی ضد زنگ

میلگرد فولادی ضد زنگ با قطر آن اندازه گیری می شود.مقاومت آن در برابر خوردگی، لک شدن و زنگ زدگی آن را برای بسیاری از صنایع و کاربردها مناسب می کند. این شامل معماری و وسایل آشپزی می شود.

میلگرد فولادی ابزار

میلگرد فولادی ابزار با قطر آن اندازه گیری می شود.سختی فولاد ابزار، مقاومت در برابر سایش توانایی نگه داشتن لبه برش، آن را به یک ماده رایج برای ساخت ابزار تبدیل می کند.

درجه های مختلف میلگرد:

میلگرد با درجه های مختلف تولید می شود که هر کدام برای انجام کارهای متفاوتی ساخته شده اند. مهم ترین میلگردهای مورد استفاده موارد زیر هستند.

·        میلگردck45که فوق العاده قدرتمند عمل می کند.

·        میلگردmo40که جنسی بسیار مستحکم داشته و برای انواع کارها مناسب است.

·        میلگرد70cr2

·        میلگردst37

·        میلگردst52

·        میلگرد ساده صنعتی

تفاوت میلگرد و دیگر مصالح

اشکال فلزی دیگری نیز وجود دارد که شبیهمیلگرد هستند، از جمله میله مته و محور، اما چند تفاوت اساسی بین این محصولات وجود دارد. تفاوت ها به تلورانس ها و تکمیل محصولات مربوط می شود. برای آشنایی بیشتر با این تفاوت ها اینجا را کلیک کنید.

میلگرد را می توان به صورت آنلاین و در هر مکان فروشنده محصولات فلزی خریداری کرد. می توان آن را به مشخصات دقیق شما برش داد.

No comments:

Post a Comment

Enhancing Efficiency: Unlocking the Potential of Freightliner Components

 In the great and complex earth of transportation, where efficiency and longevity are paramount, Freightliner stands apart as a beacon of re...